It's me

روزمرگی های یک عدد جوانک نو شکفته :|

It's me

روزمرگی های یک عدد جوانک نو شکفته :|

It's me

وی به زیست و جانوران(جک و جونورا)علاقه ی خاصی دارد
وی معتقد است پس از هفت شبانه روز حرف نزدن سلول هایش متورم شده و میترکند
وی دست به قلمش خوب نیست وبسیار محاوره ای طور تایپ میکند
وی برای تخلیه ی خود بدین مکان روی اورده است

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تغیر روند زندگی

Tuesday, 3 Dey 1398، 08:01 PM

امروز باشگاه رفتن رو شروع کردم:)
صرفا جهت سرحال شدن و دیدن دو تا دونه ادم که از کسلی زندگی سال کنکور کم کنه.البته فیت شدن هم بی تاثیر نیست توی انگیزه م 😂🙄
خودم خجالت میکشم از گفتنش ولی هنوز بصورت جدی شروع نکردم
نه اینکه نخونده باشما،نه.فقط بصورت مداوم و زیاد نخوندم. و خب شاید اینجا بتونه کمک کنه به اینکه استمرار و حجم زیاد و تبدیل به یه عادت کنم برای خودم
و واقعا لازمه.
یادمه چند ماه پیش به یکی گفتم که چقدر ارومم و چقدر خدارو شاکرم بابت این ارامش.حتی برای چند شب متوالی با لبخند روی صورتم بعد از گفتن اینکه خدایا شکرت که همه چیز انقد خوبه خوابم برد و چقدر حس خوبی بود:)
برای منی که استرس وحشتناکیو پارسال تجربه کردم
و زیر یه عالمه حس بد مدفون شده بودم خیلی جذاب بود اون حس
اما الان؟دیگه با اون فرد در ارتباط نیستم.نبودش ناراحتم کرد و به شدت سر در گم شدم.اما الان خودمو جمع و جور کردم.چون من دختر قویییییم^-^💪🏻
خلاصه که این چیزا باید نسیب دفترم میشد اما اینجا شد که بشه.نمیدونم.شایدم چند وقت دیگه از نوشتن توی اینجا صرف نظر کنم و برم سراغ همون دفترم
شاید یکی از جاهایی که صد در صد خودِ واقعیم هستم اینجا باشه:|
خب.خدافظ

موافقین ۳ مخالفین ۰ 98/10/03
the moonlight

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی